www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Körsbärsblomning

 
 
 
 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bilder från i torsdags
Var jättemånga fina bilder från när jag fotade farmor och farfars japanska körsbärsträd, här ↑ får ni en hög :) Så nöjd med dem!! Bokehn blev underbar! Älskar mitt 50mm objektiv så mycket♥
Nu är det bara 19 dagar kvar till skolavslutningen. Helt sjukt! Känns väldigt roligt men samtidigt lite sorgligt såklart... Men så längtar jag tills gymnasiet där jag kommer få göra det jag älskar på skoltid - fota! Sommarlovet vet jag redan nu att det kommer bli grymt!!
Har ni något roligt planerat i sommar? :)
 
Ikväll ska jag och Malin på bio (vi har inte träffats på 2 veckor?????), Iron Man 3 blir det! Har kollat på de två första Iron Man-filmerna samt The Avengers nu senaste veckan och jag älskar dem! :) Robert Downey Jr är ju så bra som Tony Stark!
Comments
Posted by: Linn

Otroligt fina bilder! Vad ska du göra på sommarlovet?

Svar: Tack så mycket! Jag ska ut på lite äventyr... Kommer skriva mer om det i bloggen om ett par veckor ;)
Alma Bengtsson

2013-05-25 @ 20:31:34
URL: http://linnjo.blogg.se
Posted by: Anonym

SJUUUUKT fina bilder, behöver man ha något speciellt objektiv för att fota bokehn?

Svar: Tack så mycket! För att få fin bokeh behöver du ett objektiv med stor bländare. Jag har ett 50mm f1,8 som är jättebra :)
Alma Bengtsson

2013-05-26 @ 07:50:48
Posted by: Jessica Högberg

Tok vackra bilder!!
Sommarlov låter skönt;)

Svar: Tack så mycket :)Oja!
Alma Bengtsson

2013-05-26 @ 10:30:13
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Posted by: Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Åh vilka fina bilder!

Var gärna med i min fototävling där priset är en värdecheck på 200 kr hos kamda.se :)

Svar: Tack!! :)
Alma Bengtsson

2013-05-26 @ 14:09:18
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se
Posted by: Anonym

Asså WOOOW vilka bilder!!

Svar: Åh tack!!
Alma Bengtsson

2013-05-26 @ 18:48:30

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab