www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Shopping

 
BH och ringar - H&M | Parfym och nagellack - Parelle Cosmetics
Hejhej! Då var det tillbaks till vardagen igen! Var rätt trött i morse så kände att det inte skulle bli en sån bra dag. Lyssnade på McFly i bussen till skolan vilket gjorde mig lite gladare i alla fall :) Kunde varit en bättre skoldag, men vännerna gör en alltid på gott humör♥
Jag och Amanda åkte till stan efter skolan och när jag kom hem var humöret på topp igen! Ibland känns det så hopplöst, men så är man med sina bästa vänner och så blir man bara så lycklig♥
Det ni ser på bilderna ovan var i alla fall det jag fick med mig hem från stan :) Parfymen uktar sååååå gott!! Blev helt kär i den!
 
Har ni haft en bra måndag? 
Comments
Posted by: De vet du.

Jag ha haft en bra måndag eftersom jag spenderat den med dig min bästa vän<3

Svar: <3<3
Alma Bengtsson

2013-05-13 @ 22:03:16

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab