www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sunny day!

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
Hej!! Äntligen lite riktiga bilder! Har knappt rört kameran sedan jag var på Horse Show i lördags... Shame on me. Man märker att man saknar det när man inte har tid!
Idag var jag som sagt och friidrottade med klassen, samt åttorna och sjuorna på skolan. Det var väldigt roligt!! Dock hade jag, som befarat, träningsvärk sedan igår när vi hade friidrott på idrottslektionen. Stretchade inte efter... Var inte så jobbigt att springa, men efter att man sprungit, fy fasen säger jag bara...! Trodde jag skulle slita av mig baksida lårmuskeln när jag hoppade längdhopp efter att vi sprungit 60 meter, haha.
Det gick bra i alla fall, trots träningsvärken. Sprang 60 m på 8.84 vilket jag är nöjd över :) Hoppade 1,15 m i höjd och 4,07 m i längd. Sedan vann vår klass stafetten också (jag sprang 3:e sträckan), gööött!!
 
Sitter och lyssnar på lite musik nu, ska väl gå ut och mocka snart. Måste komma ihåg att lägga upp förra Veckans Bild också :) 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab