www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Wednesday list

Favoritstad: London (för man kan väl ha en stad som favoritstad även om man inte varit där än??)
(inte mina bilder)
 
Favoritplats:
 
Favoritbok: daaah.
Ska inte glömma Cirkeln, Eld, Flyga Högt och alla Twilight. Men Harry Potter är on top of the world.
 
Favoritfilm: Öh hallå eller.
Några fler filmer jag gillar: Iron Man, Alice in Wonderland, The Perks of being a Wallflower... kommer inte på fler nu. Men finns många jag gillar.
 
Favoritskådis:
Alan Rickman♥
Men även Johnny Depp, Robert Downey Jr, Emma Watson, Daniel Radcliffe, Rupert Grint och Maggie Smith.
 
Favoritfärg: Gillar så många färger men... 
Grön, vit, turkos, ljusblå, kornblå, röd mfl.
 
Favoritband: Gissa en gång
De är bäst♥♥
 
Favoritlåtar:
 
 
Ett urval. Alla de bästa låtarna finner ni här.
 
Favoritårstid:
VÅR♥
 
Favorit-TV-serie:
Sista bilden är från serien Mr. Selfridge.
 
Favoritsport:
 
Comments
Posted by: Linn Bank

Alltså harry potter <3333333333 Haha, alla filmer du nämnde ÄLSKAR jag!!

Svar: Harry Potter är så jävla bra! <33<3<3<33333Haha, gryyyymt!! Såg Iron Man för några dagar sedan, har sett bitar av den innan men aldrig hela... JÄVLAR vad bra. Höll andan av spänning <3
Alma Bengtsson

2013-05-22 @ 21:06:40
URL: http://linnbank.blogg.se/
Posted by: Linn Bank

sv: Förstår precis vad du menar!! Jag vågade inte heller klippa av mitt när jag hade sådär svinlångt. Men det var bara att bita och låta frisören ta bort det. Jag behövde en förändring och det var en av de bästa förändringarna jag gjort! Jag tror du hade varit riktigt snyggt i kort hår också :D

Svar: Ja det är väl det... Nej, men ska satsa på riktigt långt först! Sedan kommer jag säkert klippa av det någon gång :) Lugg funderar jag starkt på... Hade det för ett par år sedan, men har ju förändrats rätt mycket så vet inte om jag passar i det längre xD
Alma Bengtsson

2013-05-22 @ 21:46:13
URL: http://linnbank.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab