www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

beneath the durban skies

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bilden på mig har fina Linn fotat. Bilderna är från den här dagen.
Tjolahopp! Måndag igen och inte lov vilket betyder skola. Cyklade som bara den ner till bussen i morse, var lite sen och hade motvind=jobbigt. Konditionen sitter inte riktigt där den ska får jag nog säga.
Lyssnade på TesseracT när jag satt på bussen till skolan. Lite djent på morgonen piggar alltid upp, tro mig! (favoritlåt: TesseracT – Of Mind – Nocturne)
Slutade vid 4 och när jag kom hem var det nästan mörkt :( Jag gillar hösten, men mörkret tycker jag inte alls om... Men snart är det jul och snö och vitt ute så vi ska inte deppa!
Hur har ni det i höstmörkret? 
-
Hey hop hello! Monday again and that means school. Had to hurry down to th bus cus was a bit late and I had head-wind all way down=tough times. Would need a bit of training but... yeah haha.
Listened to TesseracT on my way to school. Some djent in the morning always makes you more awake, trust me! (fav song: TesseracT – Of Mind – Nocturne)
School finished at 4 and when I came home it was almost dark outside :( I like the autumn, but I just can't stand this darkness... But Christmas and snow and happy times are soon here so be happy! 
How are you guys having it out in the dark? 
Comments
Posted by: Tess

Vilka härliga bilder! :) Kram

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-11-04 @ 22:09:27
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Posted by: HAIDISBLOG -

SV: hehe jag älskar snön! :D hoppas den kommer till dig också snart :)

2013-11-05 @ 22:09:05
URL: http://www.haidisblog.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab