www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

fashion

Canon EOS 650D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
Foto: Elin, Julia och jag
Här har ni några bilder från plåtningen igår! Blev många bra bilder tycker jag, så det kommer fler :)
Ni anar inte hur det tar på krafterna att stå modell! Trodde aldrig att det skulle ta så mycket energi, haha... Julia fotade mig konstant i lite drygt 2 timmar och efter det var jag helt slut i både huvudet och kroppen. Men det är klart, värmen från blixtarna gör nog att man blir rätt trött.
 
Efter skolan igår var jag först och fikade med Annie och Amanda, sedan mötte jag upp Malin och Praew. Vi gick till Café Blå Dörren och käkade innan det var dags för Thor 2: The Dark World! Helt sjukt bra film, Marvel gör mig aldrig besviken! (tur att den var så spännande, annars hade jag somnat)
 
Har inte nämnt det här, men imorgon ska jag på ett fotojobb! Kommer bli jätteroligt verkligen! Detta är det första jobbet jag gör på egen hand, så ska bli spännande :) Lägger upp bilder här, promise!
Nu får jag önska er en fotsatt trevlig fredagkväll; min är laddad med nya avsnitt av The Big Bang Theory, Agents of S.H.I.E.L.D. och så blir det no The Hulk efter det! Ciao!
 
-
 
Here's some photos from the shoot yesterday! There where lot's of good photos, so there are more to come! :)
You have no idea how tired you become after modelling for about 2 hours! I have never thought of how much energy it takes... After 2 hours I was really, really tired. I bet the heat from the flashes takes a lot of your energy.
 
After school yesterday I went for some "fika" (as we say in Sweden) with Amanda and Annie, and after that I joined Malin and Praew. We had some nice food before we took place in the cinema to watch Thor 2: The Dark World! Hell of a great film, I must say! Marvel never disappoint me. (If the film hadn't been that exiting, I would've fallen asleep...)
 
I haven't mentioned this here before but tomorrow I'm going to do a photography-job! I am eally exited and I think it'll be loads of fun :) I'll put some photos here afterwards, promise!
I wish you a great Friday Night; I will watch new episodes of The Big Bang Theory and Agents of S.H.I.E.L.D. and after that I think I'll watch The Hulk :) Ciao!
Comments
Posted by: Frida

vad fina bilder! älskar ryggsäcken!

Svar: Tack! Jag med :3
Alma Bengtsson

2013-11-15 @ 22:27:52
URL: http://wecountingstars.blogg.se
Posted by: lisa hugosson

men gumman va du är söt!!!!!!!!!!!

Svar: ska du säga lisa!
Alma Bengtsson

2013-11-20 @ 15:39:22

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab