www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

resist

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bild från igår.
Hejsan! Hur har ni det denna måndag? 
Min dag började inte så bra kan jag säga... Var sen till bussen så fick cykla allt jag hade och det var nog inte det bästa jag kunde göra för min förkylning... Minusgrader också så det var lite jobbigt att andas ett tag efteråt, men jag klarade mig ;)
Dagen blev däremot bättre! BΔSTILLE släppte en utökning av albumet BΔD BLOOD som heter All This BΔD BLOOD och där var några helt nya låtar som ägde!! Mina favoriter: Bastille – The Draw Bastille – Tuning Out...
Sedan fick vi sluta 2 timmar tidigare också, vilket inte var helt fel ;)
Läste lite i The Hunger Games när jag kom hem, ungefär halvvägs nu. Tyckte inte filmen var speciellt bra men den får mer mening när man läser boken. Boken är bra, jag menar det är ju inte direkt Harry Potter, men den är bra.
Tog en långrunda med hästen idag också. Riktigt mysigt när det är helt vindstilla, klarblå himmel och med kylan som biter i kinderna♥
Nu ska jag snart göra mig klar för sängen, god natt på er!
-
Hi there! How are you all doing this Monday?
My day could've had a better start... Had to cycle really fast down to the bus stop, cus I was a bit late. Not the best thing you could do when you're having a cold... It was a little hard to breathe a while after but I'm alive :)
After that, my day's been great! BΔSTILLE released some new awesome songs, love them!! My favourites: Bastille – The Draw Bastille – Tuning Out...
We finished school 2 hours early which was kinda' nice ;)
Read some in The Hunger Games when I came home, I've read half the book soon. I didn't like the film really, but it makes more sense when you read the book. The book's good, I mean it's not Harry Potter really, but it's good.
Went on quite a long ride with my horse. Love it when it's completely still, the sky's blue and when your cheeks gets cold by the low temperature♥
Going to bed soon, good night!
Comments
Posted by: M

Åh så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2013-11-26 @ 20:35:49
URL: http://awaay.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab