www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Malin and me

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Dessa bilder fotades samtidigt som dessa.
Hejsan! Hur har ni det? Jag har det bra i alla fall! Höstfärgerna kommer mer och mer för varje dag och det gör mig så glad, man blir påmind om hur fin och mysig hösten verkligen är!
Idag i skolan har jag suttit och redigerat film. Hela dagen!! Men det blev väldigt bra tycker jag, så det var värt arbetet :) Projektet gick ut på att göra ett slags Kalla fakta/Uppdrag Gransknings-program och det har vi hållit på med i tre (?) veckor nu :) Resultatet blev ett program på drygt 5 minuter, tänk vilken tid det tar att göra ett program på en timme! 
Nu sitter jag och lyssnar på bästa McFly och läser lite bloggar, myskväll :) 
-
Hi, how are you all? I'm fine! :) All the lovely autumn-colours is coming more and more as the days go by, and that makes me so happy! It reminds me of how much I love this season!
Today in school I've been editing a film all day :) I'm finished with it, so that feels good! :)
Now I'm sitting here, listening to the one and only McFly and reading some blogs, lovely! :)
 
Comments
Posted by: felicia

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-10-10 @ 20:41:10
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Posted by: Linda

Jättefina färger du fått till här! Riktigt höstiga och mysiga! :)

Svar: Tack så mycket Linda :D
Alma Bengtsson

2013-10-11 @ 17:08:10
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab