www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

body lines

 
Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
Har nog snöat in lite på svartvita, mörka, nästan dystra bilder. Tycker det är så snyggt med svartvitt! Bilderna ni ser här↑ fotade jag för en stund sedan. Jag hade en väldigt ba idé till en början, men trött som man är efter en vecka i skolan, orkar man inte koncentrera sig så länge, haha. Resultatet blev ändå helt okej, eller vad säger ni?
Ska fösöka fixa klart bildena från Liseberg och ett eller två inlägg till om Devonutbytet i helgen, har varit lite dålig uppdatering här i veckan, men det är sånt som händer. Har väldigt roligt i skolan, men jag åker tidigt på morgonen och kommer hem ganska sent, så det blir långa dagar. Har ju min häst också, så bloggen kommer lite i andrahand. När jag väl vant mig vid detta så ska ni se att det blir lite bättre uppdatering! :)
Jag hoppas att ni får en bra fredagkväll, hejsvejs!
-
I really like dark, black and white photos right now. I like it when it's black and white! I took the photos you can see here↑ just half an hour ago. I had a really good idea at first, but I'm tired after a week in school, so I couldn't keep the concentration up for so long... haha. I think the result came out pretty good, though, or what do you think?
I hope I can get the pictures from Liseberg ready this weekend, and also one or two posts about the Devon Exchange :)
I hope y'all having a good friday night, bye!
Comments
Posted by: Julia emovän Rajkovic

Underbara och spännande bilder! Väldigt häftiga! Stort plus till dig :) Vet varför du har börjat att gilla lite mer dystra bilder, det är bara för att du går på emoskola med emovänner ;) Kram, saknar dig :))

Svar: Tack Rajko!!Haha, ja det är väl så haha... Kram på dig! Saknar dig med emovän! <3
Alma Bengtsson

2013-09-14 @ 12:40:34
URL: http://macrophotos.blogg.se
Posted by: marina

Hoppas du har en bra lördag!

2013-09-14 @ 13:42:34
URL: http://marinapalme.blogg.se
Posted by: Amanda [SPONTAN]

ÅH, vilken helt fantastisk blogg du har! Älskar den!

Svar: Åh tack snälla du!! Du anar inte hur glad jag blir!
Alma Bengtsson

2013-09-15 @ 09:38:25
URL: http://spontan.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab