www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Linn Bank

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Tjolahopp! Det var ett par dagar sedan jag tittade in här ja! Har haft fullt upp med att bl.a. läsa ca 350 sidor i en bok på sådär 3 dagar, städat och ridit :) 
Idag var Linn här! Gick ut och fotade lite↑ men det var så sjukt kallt och blåste som bara den så vi gick in och lyssnade på lite go musik istället :) Kommer lite bilder på mig sedan också!
Kunde som vanligt inte bestämma mig för om jag ville ha svartvitt eller i färg... så det fick bli både och! Min personliga favorit är den liggande bilden i svartvitt (fast färg kanske... båda är snygga!!), vilken är er favorit? :)
-
Hello guys! It's been a couple of days since last time but I've had lot's of things to do so I haven't had time enough for the blog :)
Linn was here today! Went out to take some photos↑, but it was hella cold and windy som we decided to go in and listened to some feelgood music instead :) Some photos of me coming up later!
As usual, I couldn't decide if I liked the pictures in b/w or colour best... My favourite is the first (and the last) picture in... b/w. or colour? I like them both very much!! Which one is your favourite? :)
Comments
Posted by: Magda - Fotografi

sv: Ja, både vitt och vinrött är toksnyggt! Men HMs är ju faktiskt fina, så det tycker jag du ska göra. <:

Jättefina foton!

Svar: sv: ja det blor nog så :)
Tack!
Alma Bengtsson

2013-09-28 @ 08:54:55
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab