www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Liseberg 8/9

Foto: Bild nr 18-20 + 3:e från slutet: Pappa
Resten har jag fotat.
Det är alltid lika mysigt att komma till ett tomt Liseberg. Helt tyst och stilla. Bara de som arbetar är där. 
När portarna sedan slås upp strömmar folket in och allt blir som vanligt igen.
Om ni minns det så sa var jag på Liseberg den 7-8 september för att medverka på Lisebergs Landsbygdsdagar. Det blev två långa dagar och jag var rätt sliten när jag kom hem söndag kväll, men det är alltid lika roligt att komma dit med kalvarna!
Som dagt förut så håller jag på med något som heter Showmanship och då tävlar man i att visa upp kvigor. Min vän Sofia var med i Nyhetsmorgon häromdagen och stylade en kviga, det kan ni se HÄR.
Blev en hel del bilder som ni kanske ser, tycker det är så roligt att fota på Liseberg för det är så fin miljö :)
-
If you remember, I was at the theme park Liseberg two weeks ago. They have something they call "The life on the country" one weekend a year and my Showmanship-club use to take some calfs up to show what Showmanship is :) 
As you can see, I took a lot of photos! I like to take photos at Liseberg, it's really nice there :)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab