www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Svartvitt

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Foto: Malin
Hejhej! Jag var inte bara ledig från skolan igår, utan även idag! :) Fråga mig inte varför, för jag har lite dålig koll haha...
Har egentligen inte gjort så mycket, läst en del i en bok som ska vara utläst på fredag. Man blir rätt trött av att inte göra något, så ska bli ganska skönt att gå till skolan imorgon igen :)
Ska nog redigera lite fler bilder från när jag och Julia fotade förra veckan, kommer upp här sen :)
-
Hi there! I've been free rom school both yesterday and today, don't ask me why 'cause I don't really know, haha :)
I haven't done very much today... Read a bit in "The Casual Vacancy" by our Queen Rowling, I must finish it till friday and I have like half left... 
Some more pictures from when I was out with Julia last week coming up later! :)
Comments
Posted by: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: Ja men är det inte så att man får välja inriktning förrän i tvåan? Jag kanske är helt ute och cyklar ;) vet att det är liknande i alla fall, men tycker det var dåligt att dom tog bort ett renodlat mediaprogram! Kramis

Svar: Jo, vi väljer inriktning i tvåan men har fortfarande tre kurser som rör media :) Kram!
Alma Bengtsson

2013-09-25 @ 00:29:15
URL: http://tinkerbella.se
Posted by: Isabelle

Åhh vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2013-09-28 @ 15:22:26
URL: http://madebyisabelle.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab