www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

After rain comes sunshine

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
 
Hej allihopa! Idag har varit en hyfsat lugn dag. Vi har bara tre lektioner på måndagar, så det är ganska chill :)
Efter skolan tog jag och Amanda bussen till vår gamla skola och hälsade på lite :) Kändes jättekonstigt att vara tillbaka där, har ju inte varit där sen jag slutade 9an (13 juni 2013), men roligt också! 
 
När jag kom hem tittade jag klart på Dallas Buyers Club som jag började titta på igår, och åh vad bra den var! Väl värd att se! Förstår varför Matthew McConaughey och Jared Leto fick Oscars för sina roller, för de gjorde dem helt sjukt bra! Jättefin film, handlar om en kille som får AIDS och sjukhusets medicin gör honom mer sjuk så han smugglar in medicin från ett annat land. Den är baserad på en sann historia, väldigt intressant, sorglig, hemsk och fin film... Se den!
 
Gick även ut och fotade litegrann↑. Har inte fotat sedan i onsdags (!!), så kände att jag behövde ut. Blev terapi-foto=macro! Att krypa/åla runt i trädgården är det bästa som finns när man behöver rensa tankarna♥
Fler bilder kommer, men jag tyckte bilden ovan förtjänade ett eget inlägg ;)
-
Hi everyone! Today's been quite a chill day. We only have three lessons on Mondays, so that's nice :)
 
When I got home I finished watching Dallas Buyers Club and I absolutely loved it! Such a beautiful story, but also sad... It's based on a true story actually! I think you all should watch it :)
 
Then I got out for some therapy-photography, which means crawling around in the garden with my macro-lens on ;) That's seriously the best thing you can do when you need to sort all your thoughts out, love it♥
More photos comin' up!
Comments
Posted by: Julia Rajkovic

omg wow bilden!!!!!

Svar: TACK <3333333
Alma Bengtsson

2014-04-07 @ 21:29:44
URL: http://juliarajkovic.blogg.se/
Posted by: Maria

Vilken fin bokeh det blev :)

Svar: Visst blev det!! Tack!
Alma Bengtsson

2014-04-07 @ 22:13:49
URL: http://dreamsof.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab