www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Julia & Markoolio

iPhone 4s

Hej allihopa! Äntligen fredag, eller vad säger ni? Julia följde med mig hem efter skolan och vi gick ut och red en runda. Red halva rundan var, mysigt♥ Julia har ju inte ridit så mycket innan, men Markoolio var snäll mot henne så det gick jättebra! Roligt att ha lite sällskap ute :)
Julia åkte hem för en stund sedan och nu sitter jag med katten i knät (haha, precis efter jag skrivit det där så gick han...). Ska springa genom duschen strax och efter det sätter jag nog på en film :) Myskväll hemma helt enkelt!
 
Imorgon ska jag, Julia och Malin på Lina och Felicias fototräff, är det någon mer som ska dit? :)
-
Hi everyone! Finally friday, huh? Julia came home to me after school today and we decided to take Markoolio out for a ride. The weather was absolutely beautiful, and very warm, so it was nice :)
Tonight I'm home alone so I'm going to take a shower now and then I think I'll start a film or something. Cozy night at home it is! :)
Comments
Posted by: Elin (Fotoblogg)

Åh vad roligt att kunna rida!

Svar: Det är underbart!!
Alma Bengtsson

2014-04-25 @ 22:18:39
URL: http://eli.webblogg.se
Posted by: Sofia

Åh vad söt häst, det är så underbart att rida.. :)

Svar: Ja visst är det! :D Han är så söt så, min pålle!
Alma Bengtsson

2014-04-29 @ 10:53:59
URL: http://sofiaharbstfoto.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab