www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

wednesday

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1

Hej på er! Hur har ni haft det idag? Själv har jag väl inte haft det sådär jättebra... Är förkyld, vädret är fruktansvärt, Markoolio fick kolik i morse (ingen fara med honom nu, han är pigg och mår bra!), skulle träffat Malin idag men det blev inte av, stopp-knappen i bussen var trasig så jag fick hoppa av en station för sent... etc. När jag kom hem från skolan kändes allt skit vekligen, men nu har jag lyssnat på lite bra musik och ätit mat (x2) samt gosat med min älskade häst♥ så nu känner jag mig lite gladare :) 
 
Imorgon ska vi ha någon typ av tävling på medieproduktionen, så det är jag taggad för! Älskar tävlingar, är en sån tävlingsmänniska, haha... Och så ska jag träffa Malin också, har saknat henne medan hon vart i London! Så morgondagen blir nog aningen bättre än idag ;)
Kram på er♥
-
Hi everyone! How's your day been? Mine's been absolutely crap... I've caught a cold, the weather's horrible, my horse got sick this morning (though he's feeling all right nog, thank God!), I should've met Malin today but I didn't...etc. When I got home from school I just felt like lying down on the floor and just cry, haha... But now I've listened to some good tunes, I've eaten twice and I've been cuddling with my horse♥ so now I feel a bit more happy :)
 
We're going to have some kind of competition in school tomorrow and I'm so exited!! I love competitions, I'm reeeaally competetive haha... AND I'm gonna meet Malin! I've missed her while she's been going round in London...! So I think tomorrow will be slightly better than today ;)
Gotta go, bye xx
Comments
Posted by: VERONICA - modeblogg

Hoppas du inte blir värre, krya på dig tjejen! :)
Häpnandsväckande bilder, så otroligt vackra och jag kan inte sluta titta på dem, du har SÅN talang! Kramkram

Svar: Tack! :)
Åh, vet inte vad jag ska säga, TACK så himlahimla mycket fina du <3 Pussåkram! <3
Alma Bengtsson

2014-04-09 @ 21:03:34
URL: http://vveronicas.com/
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Högra översta var ruskigt fin! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Alma Bengtsson

2014-04-10 @ 00:55:21
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab