www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Munkagårdsgymnasiet 30 år

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Sista bilden är fotad av Lisa Hugosson.
 
Hej på er! Idag har jag hängt med stora delar av Kalvelit-gänget på Munkagårdsgymnasiet i Tvååker som firar 30 år i år. Alltid roligt att umgås med Kalvelitare, idag var inget undantag! Vi hade en liten tävling för att visa upp Showmanship som sport. Hade inte min egna kviga med mig så fick låna en liten, väldigt bångstyrig kalv, haha :) Gick inte så bra, men jag hänger inte läpp för det! Att vinna är trots allt inte det viktigaste, och dagens tävling var inte direkt blodigt allvar. Vanligtvis är jag världens tävlingsmänniska, men inte när jag tävlar i Showmanship... Kanske är det för att jag tycker det är roligare att vinna om man är ett lag :) 
Fler bilder kanske kommer upp så småningom!
-
Went to an "event" with my Showmanship-club today! Had loads of fun, I always do when I hang out with them :)
 
Comments
Posted by: Tovvsan

Vilka roliga bilder!

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2014-08-30 @ 22:25:56
URL: http://tovvsan.blogspot.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab