www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

100 things I love - #5

Detta må låta cheesy, men då får det bli så. Har länge tänkt att denna punkten måste jag ha med på listan, och nu ville jag inte vänta längre.
 
Ni anar inte hur mycket era kommentarer berör, hur fantastiska ni är som klickar er in här och slänger iväg en liten kommentar. Hur glad jag blir, varje gång. Det känns så konstigt när någon kommenterar "sjukt snygg bild", "älskar dina bilder", etc. Men det är så härligt att veta att det man gör verkligen uppskattas. Mina bilder vore inte hälften så bra idag om jag inte hade fått kritik och respons från alla er där ute. Det triggar, det gör att man vill bli ännu bättre. Man vill utvecklas för att kunna visa upp verk man är ännu mer stolt över.
 
Jag själv är jättedålig på att kommentera på bloggar. Jag försöker verkligen, men är oftast lite för bekväm av mig och bara läser igenom inlägget och kikar på bilderna, det ska jag erkänna. Men det senaste halvåret har jag tänkt till lite och jag går in och tittar på era bloggar när ni kommenterar, och ibland slänger jag iväg en kommentar till någon av er. Jag vill ge tillbaka, jag vill att andra ska få uppleva det jag känner när någon av er skriver en fin kommentar. 
 
Några av alla fina kommentarer.
 
Det sjukaste av allt var nog när några berättade att jag var deras förebild. Lilla jag! Någons förebild!? Häftigt, läskigt, spännande och fantastiskt. Hade aldrig ens funderat över det. Det kändes ofattbart. Det känns ganska ofattbart. Att någon där ute i detta avlånga land ser upp till mig, att jag fått dem att börja fota. Förstår ni ens hur sjukt det känns? På ett bra sätt, såklart!
 
Min blogg är inte speciellt stor. Men jag är så tacksam över att mellan 100 och 150 personer klickar in här varje dag. Jag är glad över att nästan 140 personer har klickat "följ" på bloglovin'.
Ni kanske inte förstår, det är så svårt att förklara hur mycket ni faktiskt betyder för mig. Hur en kommentar från någon av er kan lysa upp hela min dag. Och så många fina bloggar jag hittat bara för att ni har kommenterat här. Det är ju helt fantastiskt!
 
Jag lägger mycket tid på bloggen och det hade jag aldrig pallat med om det inte vore för er. Ni driver mig. Hade jag inte fått någon respons hade det inte varit lika roligt att gå in här och skriva inlägg eller posta mina bilder. Jag har insett nu på senaste tiden att jag, trots många svåra blogg-år, har kommit in i en rutin och jag bloggar i princip varje dag. Och varje dag får jag något fint tillbaka, av er.
 
Jag är så otroligt tacksam.
 

Sorry I didn't translate this post. It's hard to get all my feelings out in another language. Google will help you.
Comments
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Du är verkligen värd all beröm du får :)) Så himla duktig är du och dina bilder är så fina och unika (speciellt dina självporträtt).

Jag känner precis samma sak för mina läsare. Hade inte alls fotat så mycket som jag gjort under åren om det inte vore för alla fina kommentarer. Att folk har gjort skolarbeten om mig och skriver att jag är en förebild och idol är bara så sjukt knäppt, men man blir så himla glad! :))

Svar: Tack finafina Johanna!! <3

Har ju följt dig länge på dayviews och du är helt fantastiskt duktig! Du har inspirerat mig många gånger ska du veta.

Häftigt och helt galet på samma gång det där! :)
Alma Bengtsson

2014-02-27 @ 21:05:04
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Vad roligt att höra! Tack så mycket :D

Svar: :D
Alma Bengtsson

2014-02-27 @ 21:32:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Linda

Du är så himla söt och go!
Tycker om din blogg väldigt mycket ^_^
Speciellt lammen och grisarna <3

Svar: Tack finaste och snällaste Linda <3
Alma Bengtsson

2014-02-27 @ 23:10:40
URL: http://lilapixlar.blogspot.com
Posted by: i s a b e l l a w l

måste instämma med alla dessa kommentarer här ovanför!! Du är grymt duktig och jag inspireras sååå mycket utav dig! ♥

Svar: tacktacktack fina du <3
Alma Bengtsson

2014-02-28 @ 13:27:03
URL: http://isabellawl.blo.gg

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab