www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

9 dagar och 813 sidor senare

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
Läste ut Nyckeln idag. Ingenting kan riktigt beskriva känslan när man läst ut en fantastisk bok. Så mycket känslor på en gång att man känner sig helt tom. Stum. Förlamad. Man bara sitter där, stirrar ut i tomma intet.
Nyckeln var helt fantastisk. Alltid jobbigt när man läst ut en riktigt bra bok, man vill ju att den ska pågå i oändlighet. Ännu jobbigare när man läser ut sista boken i en serie... Som nu. 
Jag kände glädje, ilska, sorg och rädsla när jag läste. I slutet grät jag så jag knappt kunde se orden. jävla bra var den.
Läs Engelsforstriologin, ni kommer inte att ångra er.
Comments
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Tänkt ganska länge på att läsa denna serien, men jag brukar vara lite skeptisk mot nya böcker :p Får nog testa att börja läsa denna och se om jag fastnar :))

Svar: De är verkligen superbra, så du borde ge dem en chans! :)
Alma Bengtsson

2014-01-29 @ 23:04:40
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Molly

Vill läsa den men jag har aldrig riktigt fastnat för den :/ Kan bero på att vi var tvungna att läsa den i klassen. Det gav en väldigt dålig känsla, Men jag vet inte om jag ska försöka ge den en ny chans.

Svar: Ge den en ny chans! Det förtjänar den :) Och du kommer inte att ångra dig sen!
Alma Bengtsson

2014-01-29 @ 23:09:14
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

Jag tror jag har första boken hemma, försökt läsa lite men nja jag vet inte.. vad handlar dem om egentligen? :)

Svar: Ge dem en chans! Riktigt bra är de :)
Handlar om "De utvalda". De är s.k. naturliga häxor med olika element (trä, vatten, metall, jord, eld och luft) och de kämpar mot demonerna som vill komma till jorden och upprätta total ordning (de vill styra människorna/ta över jorden).

Den första börjar ganska konstigt kan man tycka, jag började läsa lite men slutade och sedan när jag började om igen och gav boken en riktig chans så förälskade jag mig i den :)
Alma Bengtsson

2014-01-30 @ 13:47:43
URL: http://szalai.blogg.se
Posted by: Julia

Gud vad jag älskar den boken!!

Svar: Ja, den är sjukt bra!!
Alma Bengtsson

2014-01-30 @ 17:26:11

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab