www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

changes

Hej allihopa! Som ni kanske märkt de senaste dagarna, så har jag gjort lite förändringar i designen. Har gjort en dropdown-meny istället för en slidedown som jag hade förut, både jag och flera andra störde sig på den i längden, samt att det blev svårt att kolla bloggen via mobilen, så därför tog jag bort den. Har även fixat en sida där man kan läsa om mig och en arkivsida. Har också bytt bakgrund så det blir lite ljusare och mer "cleant". Jag blev nöjd i alla fall, vad tycker ni? :)
Bloggen fyller även 2 hela år idag, så kanske hittar på något spännande? Vi får se!
-
Hi everyone! As you maybe have seen, I've been making some changes in the design over the last few days. I changed the slide-down menu to a drop-down one because both myself and other people have been tired of the slide-down for a while and it has been hard to check the blog from your phone, that's why I decided to take it away. I have also made a page where you can read about me and a page for the archive. The background is a light grey now, instead of the darker, bokeh background I had before, to make it lighter and more clean.
I like it, what do you think? :)
The blog also turns 2 years today, so maybe I'll come up with something funny? We'll see!
Comments
Posted by: Magda.

Superfint!!

Svar: Taaack babe!
Alma Bengtsson

2014-01-03 @ 12:28:59
URL: http://tionolltva.blogg.se/
Posted by: EMMAWHO

sv: åh tack, ska kolla allihopa!

Blev jättebra :)

Svar: :D
tacktack!
Alma Bengtsson

2014-01-03 @ 14:05:22
URL: http://emmawho.se
Posted by: sannas rum

Supersnyggt, men för mig hamnar links i dropdownen under home /:

Svar: Tack!Kan det ha att göra med att du har mindre skärm än mig? :s
Alma Bengtsson

2014-01-03 @ 14:06:49
URL: http://sannasrum.se
Posted by: Molly

Snyggt och stilrent!:3

Svar: tackar! :D
Alma Bengtsson

2014-01-03 @ 18:10:46
URL: http://nordwest.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab