www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

"only i can live forever."

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II | Felix fick modella, hihi.
 
Hej på er! Igår hade jag ju som sagt ledigt, men idag jobbade jag några timmar. Och imorgon börjar skolan så då kan man väl säga att jag är ledig igen, eller...? ;)
 
Har fotat väldigt lite på lovet, vilket är tråkigt, men vädret har varit sämst och jag har jobbat så då blir det som det blir. Känner abstinensen komma krypande så kanske ♥riggar upp stativet ikväll... Efter att jag har tittat på Harry potter and the Deathly Hallows part 2, för det ska jag göra nu! :) 
Hoppas ni alla haft en fin dag, i skolan eller hemma eller var ni nu är♥
 
Kul också att ni uppskattade min lista som jag skrev igår! Tycker det känns svårt att sätta upp mål och löften eftersom det ändå sätter lite press på en, så därför gjorde jag som bl.a. Linn och skrev en lista på saker jag vill göra detta året. Smått och stort. Lätt och svårt. Under året kommer jag att bocka av på listan och sedan lägga upp en uppdaterad version där ni får se hur det gick! :)
-
Hi guys! As I said yesterday, I had a day off, but today I got up early for work. And school starts tomorrow so then I'm having a holiday, or...? ;)
 
I haven't had half as many shoots as I wanted these weeks away from school. The weahter have literally sucked and I've been working so that's how it is. I feel that I need to have a shoot soon, maybe I take some photos tonight? Well, that will be after I've watched Harry Potter and the Deathly Hallows part two of course, which I will start right now :)
 
I hope you all have had a nice day, at home or in school or wherever you are
Comments
Posted by: Linda

Jag läste din lista igår men glömde kommentera så jag gör det här och nu! Det var väldigt kul att läsa, kul att du har med både stora och små saker. Det är kul att bocka av små saker också. Det är ju ofta de små sakerna i vardagen som gör livet. Jag tänkte göra något liknande men just nu har jag inte så många mål och tankar med 2014. Mitt 2013 har inte varit så bra så jag behöver nog bara lite pepp och att lite bra saker händer snart. Men det löser sig nog! :)

Svar: Roligt att listan uppskattas, verkligen!
Som du säger är det ju de små sakerna som gör det, det krävs inte mycket för att sätta guldkant på vardagen!

Hoppas verkligen att du får ett bra år, för det förtjänar du!! <3
Alma Bengtsson

2014-01-07 @ 19:21:50
URL: http://lilapixlar.blogspot.com
Posted by: LIENE

Låter bättre med en lista :) på nå sätt.
Fin blogg har du!

Svar: Ja, känns lite lättare än ett löfte eller mål :)
Tack du!
Alma Bengtsson

2014-01-07 @ 19:48:40
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Posted by: Madde

Fina bilder!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-01-07 @ 20:04:37
URL: http://maddeeeslife.blogg.se
Posted by: Molly

Väldigt mysiga bilder, älskar kontrasterna och de dova färgerna!:3

( Har även en utmaning till dig på bloggen, men det är självklart helt frivilligt att vara med )

Svar: Tack så mycket! :3

Verkar ju jättespännande! :D
Alma Bengtsson

2014-01-08 @ 19:59:56
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: leavanny.blogg.se

Fin blogg!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-01-08 @ 20:36:13
URL: http://leavanny.blogg.se/
Posted by: Elin

Åh så himla mysigt med katt, du får gärna dela med dig. Diggar din header, riktigt cool! :)

Svar: Visst är det <3
Tack så mycket!!
Alma Bengtsson

2014-01-08 @ 22:40:30
URL: http://ringqvistelin.blogg.se
Posted by: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Såå fin katt och bilder:D

Svar: Visst är han! Tack ;3
Alma Bengtsson

2014-01-12 @ 13:17:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab