www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Palingenesis

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
 
Konserten igår ägde. Det var fyra band som spelade; Intervals, The Safety Fire, TesseracT och Protest the Hero. Jag, min bror Anton och hans kompisar Viktor och Simon åkte ju dit för TesseracT, men jag tycker att Intervals var rätt bra också :) TesseracT spelade mina favoritlåtar Resist och Nocturne så jag var mer än nöjd! Grymma är dom♥
Köpte den dösnygga t-shirten på bilden för 200 riksdaler också, love it♥
-
The gig last night was rad. Four bands were playing; Intervals, The Safety Fire, TesseracT and Protest the hero. We, my brother Anton, his friends Viktor and Simon and I, were there for TesseracT, but I think Intervals were pretty good too :) TesseracT played my favourite songs Resist and Nocturne so I was happy! They're awesome♥
Bought the t-shirt on the photos for 200 SEK too, love it♥
Comments
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

så roligt när ett band man tycker om spelar ens favoritlåtar live :D
Var i köpenhamn förra våren och såg Springsteen, var lite orolig att jag inte skulle få höra vissa låtar, han spelar in princip alltid olika låtar på varje konsert, men han spelade dem flesta jag ville höra, blev så glad :D Satt på läktaren och sjöng med en otroligt hes hals och snöt mig nästan hela tiden, åh vad jag inte mådde bra dagen efter x)

Svar: Visst är det!! :)

Åh vad kul! :D
Alma Bengtsson

2014-01-13 @ 13:46:39
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab