www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

snowflakes in the air

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
WIIIIHOOO!!! Äntligen har snön kommit och det har lagt sig ett lager! (ojämnt p.g.a. vind men vem bryr sig, drivor är kul!) Har snöat hela dagen och det är så härligt, snö är bäst!
Tänkte gått ut och fotat när jag kom hem från skolan men bloste så in i och det var nedrans kallt så jag tänkte att jag kan göra det imorgon istället :) Blir nog bra!
 
Tittade på Pitch Perfect innan och herregud säger jag, varför har jag inte sett den innan!? Sjukt bra! 5 av 5 snöflingor!
 
Hoppas ni alla haft en fin dag och ni får ha en fortsatt bra kväll :)
-
WEEEHOOO!! Finally, the snow has come to us! And it's here to stay, I hope! It's been snowing all day long and I love it, snow is amazing!
I thought of going out to take some pictures but it was hella cold and the wind was ice cold so I'll do it tomorrow instead :) I'm so exited about this snow, haha!!
 
Watched Pitch Perfect just before and I loved it! Haven't seen it before, don't know why really...

I wish y'all a good night! Love you!
Comments
Posted by: Elin

Åh Pitch Perfect är en så underbar film, har sett den flera gånger!

Svar: Ja visst är den bra!
Alma Bengtsson

2014-01-17 @ 21:46:28
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/
Posted by: Karin

Älskar din header!!

Svar: Åh vad kul, tack!!
Alma Bengtsson

2014-01-18 @ 13:35:58
URL: http://karinwesslenn.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab