www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Coming up: Summer holidays

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Ja, snart är det sommarlov. Vissa har väl redan gått på sommarlov antar jag, men jag går i alla fall inte på lov förrän på onsdag nästa vecka. Sommar betyder sol, bad, sena kvällar, fritid och sommarjobb. De flesta som har haft svårt att hinna blogga under skolåret brukar skriva att "nu är det lov, så nu får jag mycket mer tid att blogga!".
Men vi alla vet nog att det är inte så. Jag har skrivit det så många gånger, men på sommaren har man nästan mindre tid än under skolåret. Man sitter helt enkelt inte lika mycket vid datorn, utan umgås med vänner, jobbar eller ligger på stranden istället. Blogginläggen glesnar och statistiken sjunker. Bloggarna tar också lite lov.
Jag tycker faktiskt att det är precis så det ska vara. Blogg-lov. Det ska inte vara helt tomt på bloggen under hela sommaren, men man ska prioretera andra saker. Ta vara på tiden på ett annat sätt. Blogga under de regniga dagarna, sätta tidsinställda inlägg och låta bloggen sköta sig själv under några veckor. 
 
Jag tycker själv att jag hållit igång bloggen väldigt bra den senaste tiden. Det är roligt! Ju mer jag bloggar regelbundet, desto bättre kontakt får jag med er läsare. 
Det jag ville säga är att bloggningen troligtvis inte kommer ligga på samma nivå under sommarlovet som den gjort under skolåret, eftersom att det är just sommarlov. Jag ska jobba så mycket jag bara orkar, umgås med mina vänner, resa, sola, bada, fota... Jag kommer ställa in en del intressanta tidsinställda inlägg under den närmsta framtiden, så att det kommer minst ett inlägg i veckan under lovet. Dessa inlägg kommer innehålla massa roligt och jag tror att det kan bli riktigt bra! Kommer såklart blogga med nya, fräscha bilder under lovet, men inte varje dag, kanske inte ens varje vecka. 
 
Detta är ingen bloggpaus, det vill jag verkligen inte att ni ska tro. Klarar inte hålla mig härifrån i tio veckor ;) Men det är lov och jag kommer inte hinna blogga lika mycket helt enkelt! :) Detta lovet kommer troligtvis flyga förbi, så ni lär inte ens märka att jag bloggar mindre, haha ;)
 
Kram på er, ni är bäst!♥
-
Google translate is your best friend :-)
Comments
Posted by: Maria Ekblad

Åh lupiner... Det är somrigt också :)

Svar: Ja, de är så fina!
Alma Bengtsson

2014-06-05 @ 17:29:34
URL: http://dreamsof.se/
Posted by: Elin

Ska bli sååå skönt med lov snart!! Fina bilder förresten :)

Svar: Ja visst ska det! Tack :)
Alma Bengtsson

2014-06-05 @ 18:59:17
URL: http://ringqvistelin.blogg.se
Posted by: Sofie

Sjukt vackra bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2014-06-07 @ 23:54:21
URL: http://sofieselling.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab