www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

red lips

 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Fotade lite självporträtt igår kväll. Senast jag fotade självporträtt var i slutet på maj, så det var ett tag sedan! Vet dock inte om jag blev riktigt nöjd, menmen... Kreativiteten är inte på topp riktigt känner jag, även om jag vill fota så vet jag inte vad. Inte lätt alltid, haha! :)
-
Took some self portraits yesterday. Last time I took self portraits was a month ago, so it's been quite a while :) I don't really know if I like the pictures or not, but yeah... I feel like my creativity level is quite low, even if I want to take photos I don't know how I want them, so... haha ;)
Comments
Posted by: FrökenTV, bloggen om tv och film

så fin

Svar: tack!
Alma Bengtsson

2014-06-25 @ 20:52:11
URL: http://efji.blogg.se/
Posted by: Elin Brolin | Foto och mode

Vilket läppstift använder du? Sjukt snyggt och jätte snygga bilder!

Svar: Det kommer från The Body Shop, vet dock inte exakt vilken nyans :) Superbra är det!!

Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2014-07-03 @ 21:40:42
URL: http://elinbrolin.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab