www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

5 facts

 
  1. Mina favoritblommor är syréner och liljekonvalj. // My favourite flowers are lilacs and Lilies of the Valley.
  2. Jag saknar England så mycket att det gör ont i mig. // I miss England so much it hurts.
  3. Jag tittar helst på film och serier ensam. // I'd rather watch movies and TV-shows alone.
  4. Jag vill ha lov nu, så att jag kan jobba och tjäna pengar. // I want summer holidays now so I can work and get some money.
  5. Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till Sherlock och gråter för att det är så magiskt vackert. // Right now I'm sitting here and listening to the Sherlock soundtrack and I'm crying because it's so magically beautiful.
Comments
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-05-26 @ 19:55:04
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab