www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

En utflykt till Öströö fårfarm

Canon EOS 600D
Hej allihopa! Inatt anlände mina kusiner från Dalarna och idag var vi på Öströö fårfarm med både dom och farmor och farfar. Solen sken när den inte skymdes av molnen, men bilderna lurar er lite; det var inte särskilt varmt. 
När vi kom hem gick jag och Agnes ut och red och nu har vi alla precis ätit kvällsmat. Lyssnar på mina favoritlåtar inför kvällens Eurovision-final och jag tror faktiskt att vinnaren är bland dem! Mina favoriter ikväll är; Österrike, Azerbajdzjan, Spanien, Storbritannien, Malta, Nederländerna, Norge och sist men inte minst Sverige (utan inbördes ordning) :) Det blir nog väldigt jämnt i toppen, men Sverige lär inte komma sämre än 5:a om man ser till undersökningarna som gjorts i veckan. Tror att det blir Österrike eller Sverige som tar hem det faktiskt! Mitt Eurovision-sinne säger det ;)
-
Hi everyone! Today I've been visiting Öströö Sheep Farm with my family and some relatives :) Now I'm listening on my favourite songs for tonights Eurovision final! My favourites are: Austria, Azerbaijan, Spain, The UK, Malta, The Netherlands, Norway and last but not least; Sweden! :) My Eurovision-sense says that it's either Sweden or Austria who'll win tonight, but we'll just have to see, right? :)
Comments
Posted by: Elin

Vilka härliga bilder! Får en underbar "spontankänsla" av dem! :)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt :)
Alma Bengtsson

2014-05-10 @ 20:10:27
URL: http://eluw.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab