www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

A ride in the sunset

Canon EOS 600D + Tamron 16-300mm F/3,5-6,3 Di II VC PZD
 
Hej på er allihopa! Kan inte fatta att det redan är torsdag, tiden går så fort! Idag har jag varit i skolan (börjar 10 på torsdagar, himmelriket efter två 8.30-16.20-dagar), hade svenska, utvecklingstid och historia. Var supertrött och hungrig när jag kom hem, så slängde i mig ett par mackor och sedan gick jag ut för att rida en runda. Vädret idag har varit helt fantastiskt! Perfekt ridväder! Skönt att komma ut och rensa tankarna lite också, bara slappna av och kanske köra galopprace på en lång raksträcka... Det är härligt det!
 
Tänkte sätta mig och börja kolla igenom frågorna från frågestunden, dela upp vilka jag ska svara på i en video och så. Ni kan fortfarande ställa frågor HÄR.
-
Hi guys! I can't believe it's Thursday already, the days are just flying away! I've been to school today, had three lessons but was absolutely exhausted when I got home... Ate a few sandwiches before I went out for some horse riding. The weather's been lovely today so it was a nice ride! It's nice to get out and sort out all my thoughts and maybe go gallop-racing on a straight path... That's pure happiness!
Comments
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Vilken härlig bild! Älskar fåglarna som är på väg in i bilden, en sån där liten men mysig detalj. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2014-09-19 @ 12:03:18
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab