www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Happy New Year!

Canon EOS 600D + Tamron 16-300mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD
 
Gott nytt år på er allihopa! Jag har haft ett jättebra 2014 och jag har träffat och lärt känna många fina människor under året. Resan till England är nog något av det bästa som hände mig 2014. Möjligheten jag fick att åka till Karlstad ligger också högt på listan. När jag tittar tillbaks på vad jag gjort under året känns det helt sjukt overkligt, jag har fått göra så mycket roligt. I slutet på året fick jag även en del fotojobb vilket är spännande och roligt! 
Bilderna är från fyrverkerierna vid fästningen inatt, då jag firade in 2015 med några av mina vänner. Jag älsar nyår, man avslutar liksom ett kapitel och börjar på ett nytt. Jag hoppas på att hinna med mycket roligt det kommande året, att jag får träffa nya människor och återse de jag inte träffat på länge. Jag hoppas att jag får upptäcka nya platser och att jag får åka tillbaks till ställen där jag känner mig som mest levande. Bring it on, 2015, jag är redo.
-
Happy new year everyone! I've had an amazing year and I've met such amazing people the past year. The trip to England must be one of my favourite parts of 2014, but the opportunity I got to go to Karlstad is near the top of the list too. It feels crazy to look back on what I've done this year, it's overwhelming. I got some photography jobs at the end of the year which was very nice!
I took the pictures tonight when some of my friends and I watched the fireworks by the sea to ring in 2015. I love new years, you get to end a chapter and start a new one. I hope that I'll do lots of fun stuff this year, that i get to meet new people and see the ones I don't see very often. I hope to discover new amazing places, and to get back to the places I love. Bring it on 2015, I am ready.
Comments
Posted by: G I N A ~

så vackra bilder! :D

Svar: Tack Gina :D
Alma Bengtsson

2015-01-01 @ 17:12:15
URL: http://kissen.se
Posted by: Tovvsan

Åhh så fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2015-01-01 @ 18:50:25
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Posted by: Anna [foto]

Så fina bilder!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2015-01-01 @ 19:38:21
URL: http://annae.blogg.se
Posted by: Kajsa

Woooaw,helt otroliga bilder!

Svar: tack Kajsa!!
Alma Bengtsson

2015-01-01 @ 21:06:37
URL: http://kajsafoto.blogspot.com

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab