www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

The Imitation Game

"Sometimes it is the people who no one imagines anything of, who do the things that no one can imagine."
För exakt ett dygn sedan satt jag, Malin och Praew i biosalongen och tittade på bioreklam medan vi väntade på att The Imitation Game skulle börja. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga. Jag är svag för brittiskt drama och Benedict Cumberbatch är, i mina ögon, en otroligt skicklig skådespelare, så mina förväntningar var mycket höga. Har säkert sett trailern 20 gånger, och redan ett par minuter in i filmen visste jag att jag skulle älska den. Skådespeleriet, hur de hade filmat, ljuset, klippningen, musiken... allt var bara helt perfekt!! Ny favoritfilm, helt klart. Gå och se den allihop, den är väl värd alla Oscarsnomineringar!
-
24 hours ago I sat in the cinema with two of my friends, waiting for The Imitation Game to start. I don't really know what to say. I love British drama and I love Benedict Cumberbatch, but this film was beyond perfect. I can seriously not describe how amazing everything was. The acting, the lighting, the music, the photography... Amazing work. They definitely succeded to make an amazing film of a breathtaking story about a war hero that almost no one knows anything about. Loved it. Go see it. Now, please.
Comments
Posted by: Molly

Jag såg den också för bara några dagar sen och herregud vad bra den är! Genialiskt!

Svar: Helt fantastisk!!
Alma Bengtsson

2015-01-19 @ 22:16:19
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: Maria Ekblad

Åh kul, jag vill verkligen se den snart :)

Svar: Den var verkligen superbra!
Alma Bengtsson

2015-01-19 @ 22:18:02
URL: http://dreamsof.se/
Posted by: Malin Bengtsson

Skulle förklara hur bra filmen var för en kompis idag. Fick fram ''asså den var sjuuuukt bra''. Sen helt stum. Det går inte att beskriva hur bra den var?!

Svar: så himla himla himla bra
Alma Bengtsson

2015-01-20 @ 22:41:46
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab