www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Ice drops

Canon EOS 600D + Tamron AF SP 90/2.8 Di Macro 1:1
Bilder från i lördags.
Glad fredag på er allla! Jag hoppas det gick bra för alla nior på uppsatsskrivningen idag, vad skrev ni om? :) Jag skrev en novell om en tjej som blev mobbad. Blev nog bra tror jag!
När vi hade haft lunchrast efter provet frågade vi om vi inte kunde kolla på film, och det kunde vi! Fast det var för att den filmen vi rotade fram handlade om kloning som vi håller på med i NOn nu, haha. Men den var bra (hittills, vi är inte klara än). The Island hette den, lite sci-fi/action var det. Spännande och lite läskig på sina ställen. Någon som sett den? :)
 
Nu ska jag strax gå ner och sätta mig vid tven. Imorgon kommer Malin och då ska jag också avslöja hemligheten! :D
 
 
Comments
Posted by: Linda Larsson

Hej Alma!
Att jag halkade in på din blogg är min Malins förtjänst. Hon har visat mig dina fina bilder. Jag blev nyfiken och har fortsatt kolla igenom dom. Du tar helt fantastiska och underbara bilder! Kram Linda i Grunnarp

Svar: Tacktack Linda :)
Alma Bengtsson

2013-03-29 @ 19:49:22

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab