www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Dagens

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 Tröja: H&M | Byxor: Vero Moda | Hatt: H&M | Always-halsband: Ani's smycken
Detta ↑ gick jag klädd i idag :) Älskar min hatt och har fått många komplimanger för den! Det är sånt som gör en så glad, guld i vardagen verkligen :love:
Det fina halsbandet med symbolen för dödsrelikerna har jag köpt av Annika som driver Ani's Smycken. Rekommenderar er verkligen att kika på hennes smycken, så sjukt fina!
Köpte ett likadant halsband till Malin i julklapp :P Har det på mig i stort sett alltid :love:
Den superfina blå tröjan kommer som jag skrev från H&M och färgen är helt underbar! Tröjan är tunn också så man kan ha den även när det blir lite varmare :)
 
Vad tyckte ni om detta inlägget? Vill ni att jag skriver mer om mina kläder och dags-outfits? :)
Comments
Posted by: malin ツ

så jäkla snygg du är bästehästevän!

Svar: Ska du säga bästiiiii!!
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 23:17:04
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Anonym

finis!
Jag vill ha bild på öronhängerna.... :(

Svar: Tack!Ska tänka på det nästa gång :)
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 23:30:22
Posted by: Micaela - En blogg om allt mellan himmel och jord.

bloglovin byte?:)

Svar: Gör inga bloglovin'-byten.
Alma Bengtsson

2013-01-12 @ 00:11:52
URL: http://xxmickisxx.blogg.se
Posted by: Botemedlet

Klart vi vill! :)

Svar: Wiieee :D
Alma Bengtsson

2013-01-12 @ 00:23:44
Posted by: Maja

Det var jääte kul att du skrev om dina outfits fortsätt med det!!

Svar: Vad roligt att det uppskattades! :)
Alma Bengtsson

2013-01-12 @ 08:20:55
Posted by: Emelie

Superkul med outfits! SKa förresten deffinitivt beställa ett av de underbara harry potter smyckena från Annikas sida, tack för tipset!

Svar: Kul att det uppskattas! Ja de är verkligen superfina! När jag har pengar ska jag beställa alla de fina armbanden med hemmens färger :3
Alma Bengtsson

2013-01-12 @ 13:01:27
URL: http://emeliisaksen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab