www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Pappersfåglar och skidåkning

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 Sitter inte vid min dator, därför det inte är någon stämpel på bilderna ;)
Hejsan! Idag började jag dagen med att åka till Åkulla och snöra på mig ett par pjäxor, klicka i dem i skidorna och åka iväg! Var jättelängesedan jag åkte riktigt ordentligt, och det kändes! Men efter första varvet flöt det på rätt bra och jag fick åkt 1,08 mil på 2 timmar! :D
När vi kom hem från skidåkningen var det middag och sedan mockade jag. Efter det har jag helt ärligt inte gjort så mycket. Har vikt en massa pappersfåglar ↑ och även ett rymdskepp! :) Fler bilder får ni en annan dag!
 
Nu ska jag kila ner och laga kvällsmat, vi hörs! :P
Comments
Posted by: Anonym

Får vi inte se spänningsbilderna? :D

Svar: Haha kanske :)
Alma Bengtsson

2013-01-26 @ 20:06:40

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab