www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Ivory och Amanda


Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hejsan! Satte mig och redigerade lite bilder från igår på Malins pållar :) Gjorde en liten annorlunda redigering som jag inte gjort innan, och jag tycker det blev väldigt bra! Tycker bilderna på Ivory (de översta) är riktigt mäktiga :)
Ska redigera några på Markoolio också hade jag tänkt, så de får ni se sedan! :)
 
Idag har det inte hänt så mycket än, städade i förmiddags. Funderar på om jag ska gå ut sedan efter fikat och träna Koolio lite från marken, det var så längesedan! Både han och jag behöver det så får väl bli en stund i alla fall :) 
 
Hörs senare!
Comments
Posted by: CA riders

Riktigt fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-03-17 @ 18:10:58
URL: http://cariders.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab