www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Todays outfit

Topp, kjol, hatt: H&M | Strumpbyxor: Pierre Robert | Converse | Halsband: Gekås Ullared | Katt: Unikt exemplar
Tjolahopp! Detta ↑ har jag gått klädd i idag (och igår med för den delen) :) Älskar verkligen mina nya Converse!!♥ Felix störde mig lite när jag skulle fota, så han fick vara med på ett hörn ;)
 
Idag började vi med ett nytt arbete på bilden. Vi får göra VAD VI VILL i konstväg! Foto inkluderat :D Ska bli så roligt att bara göra massa bilder utan att veta var det ska sluta egentligen :P Tjohoo!
Tisdagar i övrigt är rätt dryga (om man bortser från bilden på morgonen och elevens val sista timmen). Fyra lektioner på förmiddagen och två av dem går kloss-i-kloss :/ Inte så kul, men finns inget att göra åt det!
 
Red när jag kom hem. Nästan samma runda som i söndags, men inte riktigt :) Mötte en lastbil på en smal väg, hatar lastbilar :( Gick ut på en åker typ och hoppade av. Markoolio ryggade några gånger men värre än så var det inte, duktig kille!
 
Nu ska jag nog ta och kolla på kvällens avsnitt av Farmen, det börjar dra ihop sig nu! Hoppas på att Jannike och Erik kommer till final, men sedan vet jag inte riktigt vem jag tycker ska vinna, haha... 50/50!
Kram!
Comments
Posted by: Anonym

Gud vad snygga ben du har! :D

Svar: Haha, tack :3
Alma Bengtsson

2013-03-06 @ 09:23:44
Posted by: Julia - Fotograf i Skåne.

Tja, om du gillar tävlingar så har jag en just nu! Du har chans att vinna
ett valfritt Iphoneskal. Låter det intressant? Läs mer om det och
anmäl dig gärna, här: http://juliasphotography.blogg.se/2013/march/ny-tavling.html#comment
Kram!

BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅNA HÄR KOMMENTARER.

Svar: Har inte iPhone förstår du (y)
Alma Bengtsson

2013-03-06 @ 19:05:27
URL: http://juliasphotography.blogg.se/
Posted by: Stella

Riktigt snyggt! Haha, har själv en katt som alltid är i vägen. >Alltid< när jag är ute för att ta kort på hundarna så kommer han och stör, hehe. Men, dina converse, vilken färg är det egentligen? För ibland ser de lila ut och ibland typ vinröda? :)

Svar: Tackar! Ja, och när man väl ska fota dem vill de inte vara med, haha ;)De är vinröda! Vinrött går ju åt lila så det beror på hur jag redigerat bilden :)
Alma Bengtsson

2013-03-08 @ 18:46:04
Posted by: Malin

Otroligt fint! :)

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2013-03-09 @ 14:31:38
URL: http://redgisella.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab