www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

autumn's here

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Äntligen. Äntligen börjar man se att det är höst ute! Har verkligen längtat efter höst ett par veckor nu, för mig börjar hösten när man börjar skolan, men riktigt så är det ju inte ;) Tycker sommaren blir lite tråkig - fotomässigt - i längden, allt ser likadant ut från maj till september liksom. Men nu är det höst, så nog snack om detta!
Bloggade inte igår för jag var bara hemma och vände (mockade, tog in hästen, duschade - på 35 min) innan jag åkte till Malin med några i Fantastic Team-gänget! :) Vi är några tjejer här i byn som fotat till byns almanacka, och det var exakt ett år sedan igår som vi träffades och chillade ihop, så det var dags igen tyckte vi! 
Idag har jag kört i diket med cykeln (haha...), fotat↑ och pysslat om Markoolio. Det är så mysigt nu när det börjar bli mörkt tidigare (mysigt, men även jobbigt), då tar jag in Markoolio innan jag mockar och så får han stå och mumsa hö medan jag gör i ordning i boxen och pysslar om honom♥
Nu ska jag måla klart mina naglar, vi hörs imorgon igen!
-
Finally. The autumn is here at last! I've waited and waited for the trees to turn flaming red, orange and yellow! 
Yesterday, I was at Malin's with some of the Fantastic Team-members! We are a couple of girls who's taking photos for the village's yearly calendar :) Quite fun!
Today, I fell with my bike (haha...), I took some photos↑ and I spend some quality time with my lovely Horse, Markoolio♥
Now I'm going to paint my nails, see ya!
Comments
Posted by: Magda Morén

sv: Haha ja precis! Tack, det gör jag också. ;)

Sååå fina bilder!

Svar: Taaack Magda!! :D
Alma Bengtsson

2013-10-09 @ 19:16:55
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/
Posted by: Stina

Såå fina bilder tjejen! Checka gärna min nystartade blogg! Jag har också ett brinnande intresse för foto! Kramar

Svar: Tack så mycket! Kram
Alma Bengtsson

2013-10-09 @ 20:22:27
URL: http://stinaganemyr.forme.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab