www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

in the tree

Nikon D5100 + Nikon Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
Bilderna på mig är fotade av Malin.
Sådärja! Ett gäng bilder på mig och Malin! Blev många fina bilder från igår :) I och med att jag glömde kameran i skolan så fick vi fota porträtt istället för naturbilder eftersom vi bara hade en kamera. Medan Malin beundrade trädet klättrade jag nästan till toppen av trädet. Grymt klätterträd alltså! Jag har alltid varit en klätterapa och jag tycker forfarande att det är något av det bästa som finns, särkilt när man hittar ett riktigt klättervänligt träd! :) Skulle kunna sitta uppe i ett träd hur länge som helst, bara för att det är så mysigt :) 
Ramlade ner från ett träd när jag var 8, men det har inte gjort mig avskräckt! Får ut och klättra mer, bra träning ju!
Kommer nog upp lite mer bilder från igår sen. Ska ta med mig hunden ut och fota honom, har knappt fotat honom någonting, vilket känns tråkigt. Så det blir ut och fota lite höstporträtt på vovven sen! :)
-
So! Here's a couple of pictures of me and Malin from the photoshoot yesterday :) While Malin admired the tree I climbed almost all the way to the top. I really love climbing, and I've always loved it :) I could sit in a tree for hours, just because it's so cosy!
I actually fell out of a tree when I was 8, but that didn't scare me! :)
Later today I will take the dog out for some autumn portraits of him. I have like no pictures at all of him, and thats kinda sad! So photoshoot with the dog it is!
Comments
Posted by: Patricia Ståhl

Underbara höstbilder och vilket fantastisk ljus på löven!

Svar: Tack så mycket! Ja ljuset var underbart!
Alma Bengtsson

2013-10-12 @ 11:28:04
URL: http://tiselicious.devote.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab