www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Varbergs Kurort

 
Canon EOS 600D
 
Hej på er! Ikväll har jag varit på ett jätteroligt fotojobb på Varbergs Kurort, kusthotellet här i Varberg. De hade invigning av deras nya entré och lite poängpromenad, visning och mingel. Supermysigt verkligen, och rummen var jättefina! Mitt favoritrum kan ni se på bilderna ovan, hur mysigt som helst var det. Hotellet är jättestort med massa korridorer och rum så trodde verkligen att jag skulle gå vilse, men när jag gått några varv hittade jag riktigt bra, haha :) Tog massa bilder så kommer upp mer så småningom!
-
Hi everyone! I've been photographing an event tonight at the coast hotel here in town. It was lots of fun and I took a lot of pictures, so there'll be more coming up here soon! :)
 
 
 
Comments
Posted by: Tovvsan

Åhh vilka mysiga bilder!

Svar: Tack!! :)
Alma Bengtsson

2014-12-17 @ 07:23:31
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Posted by: Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Gud vad mysigt :)

Svar: Ja, visst är det! :)
Alma Bengtsson

2014-12-17 @ 15:50:25
URL: http://sannasrum.se
Posted by: Problemlösaren

Problemet med FireFox går att lösa enkelt: man installerar helt enkelt en bra webbläsare (Chrome)

Svar: Tänk om alla kunde inse detta! :)
Alma Bengtsson

2014-12-17 @ 22:21:18

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab