www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tidig morgon

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6

I morse ringde väckarklockan klockan 5! Efter ungefär en halvtimme kämpade jag och Malin oss upp ur sängen, haha. Fattar inte riktigt hur vi orkade... Fem minuter senare hade vi i alla fall kläder på oss och vi satte fart mot sjön. Sjukt kallt var det att cykla :o Det var fint för det var dimma över åkrarna (och över sjön), och det var alldeles stilla :)
Var väl vid sjön i en knapp timme innan vi bestämde oss för att gå genom det daggiga gräset tillbaka till cyklarna. Vi blev ganska blöta om fötterna kan jag säga! Var hemma vid sju igen och då gjorde vi frukost och kollade på Yes Man :)
Nu ska jag äta lite innan jag går och lägger mig, det har varit en lång dag. God natt! :)
Comments
Posted by: Moster Malin

Vad härliga bilder. Det e jättesnyggt med dimman. Kram

Svar: Tack så mycket, hälsa alla! Kram
Alma Bengtsson

2012-08-16 @ 16:57:22

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab