www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Att lära sig flyga är inte enkelt men det går, bara man vill

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Viktoria har fotat den översta bilden.

Ja, här får ni 3 bilder till från igår! Hoppas ni gillar dem :) Jag är riktigt nöjd med bilderna, det var ju ändå första gången. På sista bilden gick jag lös i Gimp, haha. MAGISKA VICKAN!
Idag har jag varit i Götlaborg med bästa Josse och shoppat lite. Lägger upp var jag köpte någon annan dag :) Var en riktigt mysig dag i storstan som jag gärna gör om :love: 
När jag kom hem tog jag en svängom i trädgården med gräsklipparen! Åkte runt där och jag var riktigt cool (typ, eller... inte), var i alla fall ganska roligt ;)
Ni får ha det bra så hörs vi igen imorgon, för nu ska jag sova! :)
Comments
Posted by: botemedlet

Snyggt! :)

Svar: Taack! :)
Alma Bengtsson

2012-07-19 @ 20:47:47
Posted by: Anonym

Wwwwooow ;) hur har ni tagit dom?;)

Svar: Yesbox!
Alma Bengtsson

2012-07-19 @ 21:39:42
Posted by: malin

SV: ja det blir bra. jag länkar alltså bloggen på min blogg då? Ska fixa bilderna och maila till dig. Till vilken mail ska de skickas?

2012-07-20 @ 17:12:42
URL: http://www.kyro.blogg.se
Posted by: love&peace

Haha vilka coola bilder! XD

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2012-07-25 @ 01:17:45
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab