www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Julkort!

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hejsan! 
I måndags beställde jag bilder som jag och malin ska sälja på Källsjö marknad den 1 december, och idag låg det tre paket i brevlådan! Bilderna blev väldigt fina allihop, och jag är såååå nöjd :) 
Förra gången vi beställde bilder beställde vi ju från photobox, men denna gången tog vi fujidirekt.se för att där vet vi att det är bra kvalité.
Nu ska jag fortsätta med den nya designen! Ska se om jag inte kan få den i stort sett färdig idag, hoppas det!
Comments
Posted by: malin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Svar: :D :D :D :D :D :D :D
Alma Bengtsson

2012-11-16 @ 19:04:07
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab