www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Rosor är röda...

Bild från Instagram Följ mig: ikcuhc
I eftermiddags tog jag kameran och macroobjektivet och ställde upp för fotografering. Edvin hade fått två röda rosor igår på 4H-avslutningen så jag lade upp dem på den vita sidan av min reflexskärm, sprayade lite vatten på dem och fotade! Det var väldigt roligt, och jag kan inte säga annat än att jag älskar mitt nya objektiv! :love: 
Bilder får ni imorgon eftersom jag sitter på macen nu. Bildbehandling+mac=ingen bra idé ;) Så ni får hålla er tills imorgon!
Är fortfarande förkyld och har feber till och från så stannar hemma från skolan imorgon med för att kurera mig. Två av mina småkusiner kommer på kvällen och ska stanna här hela helgen, så det ska bli roligt :)
Vi hörs!
Comments
Posted by: malin ツ

redigera och lägg upp NUUUUUUUU

Svar: Jaja!!
Alma Bengtsson

2012-11-23 @ 13:14:15
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab