www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Fantastic team Valinge

Canon EOS 350D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Översta raden fr.v.: Viktoria, Malin, Sandra
Nedersta raden fr.v.: Amanda, Alma(jag), Ida, Anna
Idag fick jag damma av mammas och pappas 350D (den jag fotade med innan jag fick min älskade 600D)! Mötte upp dessa coolingar för att fota framsidebilden till Valingealmanackan och eftersom allas kameror skulle vara med på bilden så fick jag, som har tillgång till två, ta med 350D:n. Efter många försök så fick vi till slt ett fint resultat (översta bilden). Sedan så kunde vi inte låta bli att ta en "ful-bild" heller, haha ;) Men Malin som aldrig ser normal ut annars ser ju rätt bra ut på "ful-bilden"... Nää skojar bara med dig bästis :love:
Annars då? Nä, taggar inför tisdag, hihi. Imorgon blir det skola som vanligt, på eftermiddagen blir det väl att fixa i stallet och plocka det sista inför kommande vecka, fixa tidsinställda inlägg osv... Men vi hörs imorn igen!
Comments
Posted by: Fotoquie Fotoblogg

Nice :) Vad kommer denna "gruppen" ifrån? (Är det något ni "hittat på",elr ja du fattar?! Hihi)

Svar: Ja precis, vi är några tjejer som har fotat bilder till en almanacka och det ska vi fortsätta med :)
Alma Bengtsson

2012-10-09 @ 19:43:49
URL: http://fotoquie.blogg.se
Posted by: Matilda

Jätte fina bilder och fin blogg:)

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2012-10-10 @ 20:02:11
URL: http://matildabolinder.blogg.s

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab