www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Feel the music

 
 
 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Freelensing
När jag fotade dessa ↑ bilderna använde jag mig av metoden freelensing. Elin Kero (aka Nevnarien) skrev om detta för Scandinavian Photo (se HÄR) för ett tag sedan och då blev jag sugen. Testade det någon gång i somras med, men förstod inte riktigt grejen. Det gör jag nu! Blir en väldigt häftig effekt när man får till det :P På första bilden ser man särskilt tydligt den effekten som man får av freelensing, oskärpan ser ut att var ditredigerad men det är den inte! :)
 
Idag var jag hemma från skolan för att vårda min förkylning. Har mått mycket bättre idag än igår, så det är skönt! Har nog inte haft feber idag, men har fortfarande hosta och är lite snuvig. Men det går åt rätt håll nu i alla fall! Massa avsnitt av The Big Bang Theory, vila och McFly's musik gör gott :)
 
Let's Dance börjar snart, ska nog titta på det. Heja Markoolio! :P
Ni får ha en bra fredagkväll allihopa!
 
Åh, och om ni läst såhär långt får ni hemskt gärna klicka in HÄR och rösta på min bild (nummer 5), så vore ni änglar!♥
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab