www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Sprucken telefon och lite om gymnasievalet

Min telefon gick ett hemskt öde till mötes idag... Asfalt+småsten=ingen bra kombination för fallande telefon med stor glasskärm. Beccis stötte till mig och mobilen föll ur handen, så var det med det. Touchen funkar vilket jag är väldigt lättad över!
 
Det var någon som frågade om jag inte kunde berätta mer om linjen jag ska gå på gymnasiet, och visst kan jag väl det! Jag ska gå på Ljud och bildskolan i Varberg och läsa Estetik och Media (kallas bara LBS Media där). Första året kommer jag att ha både foto- och filmlektioner men sedan i tvåan när jag väljer inriktning så blir det bara foto (Antagligen. Det är vad jag vill nu!) för hela slanten! Vill ni läsa ännu mer om linjen kan ni klicka HÄR.
 
Nu ska jag strax ta kvällens dos av mediciner och krypa till kojs, kram på er!
Comments
Posted by: Emma

Tänkte bara säga att det är sista chansen att vara med i min fototävling idag om du har lust att vara med! :)

http://emmafoto.se/2013/april/fototavling-din-favoritbild-2.html

Jag hade helt klart valt lbs om jag bodde närmare något av deras gymnasium! :)

Svar: Närmsta LBS ligger i Kungsbacka för dig va? :)
Alma Bengtsson

2013-04-18 @ 18:30:33
URL: http://emmafoto.se
Posted by: Emma

Japp! Fast ändå är det inte nära, haha.. :)

Svar: Nej, det är ju inte det :)
Alma Bengtsson

2013-04-18 @ 22:08:40
URL: http://emmafoto.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab