www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Torsdag och nördlinnen

HTC Windows Phone 8X
Torsdag igen, which meeeans - slöjd! Var faktiskt en ganska jobbig lektion, sandpapprade heeeela tiden (ca 2 h 20 min)... Men bra blev det! Snart färdig med mitt fat och jag tror att det kommer bli superbra!! :P
 
Angående bilden satt jag och ritade lite nyss. Skulle vilja ha alla de linnena, men vet inte vart man kan beställa egendesignade, löst sittande brottarlinnen billigt :/ Om ni vet någon sida, så kommentera gärna!! :)
 
Nu ska jag gå och duscha och sedan titta lite på TV. Vi hörs! :)
Comments
Posted by: Linafoto

Svar: Tack så himla mycket! Vad glad jag blir att man kan inspirera andra. Det hade varit kul att ta med folk under en fotografering jag har med en modell. Flera är intresserade av det så det är något jag borde fundera på att börja med. Ordna upp en modellfotografering som några stycken kan få vara med på :)


Innan jag lämnar den här bloggen måste jag bara säga: Guuuud vad snygg flagga du har som bakgrund i headern och profilbilden. Vart är den ifrån?

Svar: Det låter som en bra idé tycker jag! :)
Tack så mycket! :) Det är en sjal som jag köpt på Gekås Ullared. Älskar den!
Alma Bengtsson

2013-04-11 @ 22:15:23
URL: http://linafoto.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab