www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Snöigt landskap

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
 Mycket brus, men tyckte det var lite charmigt på dessa bilderna :3
Hejhopphallå! Igår när jag vaknade var det alldeles vitt ute! Även om jag längtar jättemycket till våren så vill jag inte ha vår i början på februari, så det passade bra med lite snö nu :) 
 
Igår fick jag en underbar fråga av Malin, och jag svarade självklart JA! Nu har jag gjort er nyfikna, men jag kommer inte säga vad det är än, hihi! Så glad för detta!!! :D
 
Dagen har rullat på som vanligt. Hade bild näst sista lektionen (har egentligen SO då, men min grupp var klar med det vi skulle göra så då fick vi gå till bilden/slöjden istället!) och min bild börjar ta sig! Målar den i akvarell just nu, älskar verkligen att måla i akvarell, det blir så fint! :) Blir klar med bilden nästa lektion skulle jag tro, så då lovar jag att fota den så ni kan få se :P (Ni som följer mig på twitter kan se hur den såg ut innan jag började måla idag).
 
Ska snart gå ner och sätta mig vid tven, får se om jag slänger upp någon mer bild innan dess :) 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab