www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Snow

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Älskar översta bilden ♥
Hejsan! Idag har det varit helt underbart väder!!! Soligt, vidstill och rätt kallt :) Hur härligt som helst!
Red i förmiddags, sedan efter middag gick jag ut och fotade litegrann som ni kan se här ovan ↑. Började med att var i Markoolios hage men sedan kom han när jag höll på att fota och han kan ju inte låta bli sakerna ;) Så jag fick gå därifrån och ner på vår väg :)
 
Nu ska jag strax ta in Koolio för att det börjar bli mörkt och sedan får vi se om jag kanske skriver lite mer på det där religionsarbetet...
 
Vi hörs i alla fall!
Comments
Posted by: malin ツ

gad damn vad fina bilderrr! :D

Svar: AW tackkkkk! :D
Alma Bengtsson

2013-01-20 @ 12:12:48
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab