www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

L O N D O N

 Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
Ja, varför det har stått rätt tomt här de senaste dagarna är för att jag inte har befunnit mig i Sverige. Jag har, tillsammans med min familj, varit i London sön-tors. Jag har ju sagt innan att jag älskar England (utan att ens ha varit där) och nu är jag 100% säker på att detta verkligen är mitt favoritland. Är så lycklig!!!
Kommer skriva ett inlägg om varje dag. Har hur mycket bilder som helst, så det blir mycket bilder i varje inlägg!
 
Ligger efter i Veckans bild med tror jag, haha... Får lösa detta så snart som möjligt!
 
Ps. Ni suger verkligen på att ställa frågor, så nu ber jag er på mina bara knän befaller jag er att ställa några frågor HÄR.
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab