www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Take my hand

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hejsansvejsan! Oj vad mycket klockan blivit!! Har suttit och pillat i photoshop med en bild jag tror jag ska ha med till mitt bildarbete... (ej de ovan) Vi får se hur det blir med det! :P
 
Fredag finally! Rätt trögt schema på fredagar, men skönt med idrott mitt i så det blir lite praktiskt :) Volleyboll idag, gick väl rätt bra. Tycker det gör så ont på handlederna bara, haha... ;)
Red när jag kom hem. Ingen lång runda för det var svinkallt ute. Hade det inte blåst hade det varit jätteskönt men vinden var isande kall, huuuh!! Längtar till vår och värme♥
 
Nu ska jag gå ner och käka godis och titta på tv :) Vi hörs imorgon igen, kram på er!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab