www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Torsdag

Harry Potter and the Prisoner Of Azkaban, slöjdarbete, dagens shopping, <--
Hej! Då var det torsdag igen! Fast det kändes verkligen som måndag eftersom vi var lediga igår...
Dagen startade med slöjd som alltid på torsdagar :) Det rullar på bra när man har go musik i öronen! Gjorde klart mitt fat som ni ser på bild nr 2.
Efter skolan åkte jag till stan med Amanda och hennes mamma. Provade massa klänningar men hittade ingen jag föll för så... Eller jo en, men det var ju en långklänning såklart, heja kortislivet ibland!! Fick med mig ett par jeans och en påse godis i alla fall :P
Imorgon ska vi och friidrotta med skolan hela dagen. Blir nog kul, jag gillar friidrott! Särskilt längdhopp :)
 
Får försöka blogga med lite ordentligare bilder till helgen! Så länge får ni ha det bra :)
Comments
Posted by: Linn Bank

Härligt med Harry Potter. Du glömde väl inte att det var Harry Potter dagen den 2 maj? :D
Ha det bra!

Svar: Harry Potter är bäst :') Oh nej, stod över hela twitter heeela dagen så det missade jag inte! :D
Ha det bra du med Linn!
Alma Bengtsson

2013-05-03 @ 00:23:19
URL: http://linnbank.blogg.se/
Posted by: Jessica Högberg

Hoppas ni har bra väder på ute dagen=)) (för det är väl ute??)

Svar: Ja, det var fint väder :)
Alma Bengtsson

2013-05-03 @ 11:41:03
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab